En daarom moest dat natuurlijk even geprobeerd worden.
Alleen, zoals ik het lamoen nu heb prikt het in wendingen in haar hals. En dit is niet de bedoeling. Het lamoen is iets gevormd, de uiteinden lopen iets naar buiten zoals je eigenlijk altijd zit. Achter het paard is ruimte zat. Moeten dus de strengen korter? Moet ik dan ook de lusjes die aan het lamoen zitten en die je voor de lichtogen hebt verplaatsen? Het lamoen is verder breed genoeg. Of moet ik toch die uiteinden nog meer naar buiten (laten) buigen?
Of moeten de uiteinden juist korter zijn?
Omdat ik geen broek omhad weet ik nog niet of de broekriempjes goed vast te maken zijn.
Het schemerde al en hierdoor heb ik alleen foto's van het paard en het lamoen. Niet van de wagen zelf.
Wat vinden jullie van de hoogte van de lichtogen? Ik heb het idee dat deze hoogte wel goed is. Deze kunnen niet lager, het leer is dan te kort. Ze hangen nu op z'n laagst en eigenlijk is het zo al niet veilig genoeg. De veiligheidslichtogen kunnen zo openschieten omdat het leer te kort is (ik trek ze met 1 pink open). Op deze hoogte zou dus het leertje wat langer moeten (kun je die los kopen?).