sinds kort ben ik het zelf gaan uit proberen rijden met 2 stokjes enne het ging super ...

wil graag ervaringen delen dus wie rijd er nog meer zo?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
callippo schreef:Honza laat mensen trouwens NIET met stokjes zonder teugels rijden.
bispax schreef:@callippo ik kan natuurlijk tips gebruiken , hoe gymnastiseer je een paard GOED ?
maar tips zijn zeker welkom
Jovarna schreef:callippo schreef:Honza laat mensen trouwens NIET met stokjes zonder teugels rijden.
Interessant. Wat is zijn gedachte hier achter?
bispax schreef:@callippo ik kan natuurlijk tips gebruiken , hoe gymnastiseer je een paard GOED ? ik heb nu een jaar met een neck-rope gereden zoals in de bak maar ook buiten en dat bevalt me super ..axel reageerd goed op stem en zit daarom een stapje verder rijden net als honza , op de foto`s was m`n 2de x , ik kon mooie wendingen maken , slaom tussen de pionen alleen ik tik niet op z`n schouder ik wijs met de buitste stokje de weg en met de binnen been druk ik hem om en met de buitenbeen hou ik hem tegen en zo loopt hij mooi in een stelling
maar tips zijn zeker welkom