Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ze denken zeker dat het duf is of zo
. Nou dan niet. Filon schreef:Nee ik heb het in de gaten, is zeker niet interessant genoeg![]()
. Ze denken zeker dat het duf is of zo
. Nou dan niet.
wil het wel graag zien!
*
.

Dus dat vind ik wel balen.. Maarja, we gaan iets verzinnen! 
Gisteren ging het weer heel goed hem het freestylen. Hij begreep de aanwijzing om van stap over te gaan in draf en de aanwijzing om van hand te veranderen ging ook veel beter.
Ik kan met Tivara nog steeds niet uit de voeten met loswerken omdat ik nergens plaats heb
.

. Zijn eigenaresse wil ook gaan freestylen met hem en komt maandag meekijken met mij.
uithangen voor een nieuweling op stal.....
Alleen toen ik naast hem ging staan om stelling en buiging te vragen van hem liep ie achteruit
. Hij had duidelijk geen zin meer
. Op het laatst deed ie het toch een heel ietsie pietsie en dat was dan voor nu ook genoeg. Ik heb hem uitvoerig daarvoor beloond door ermee te stoppen.
. Maar goed we hebben geoefend in het bepalen van de dominantie en we hebben hem van de plek gekregen, dus dat was al de eerste stap. Toen moesten we hem nog zover zien te krijgen dat hij ging stappen en reageerde op de daarvoor nodige aanwijzing. Duurde heel even en toen ging ie ook. Ook daarvoor weer belonen natuurlijk. Toen nog een stukje draf, dat was moeilijker om dat voor elkaar te krijgen, maar het is uiteindelijk gelukt. Toen ie dat een poosje had gedaan, en ik natuurlijk bekaf was van het er achteraan hobbelen.....
heb ik hem achter mij aan laten lopen (join up) en dat deed ie eigenlijk hartstikke goed. Nou toen mocht ie ook weer lekker op stal en heeft ie wat lekkers gehad, dat had ie wel verdiend.
. Het gaat helemaal goed komen hoor met Domino, maandag gaan we weer goed oefenen, evt zaterdag nog even als je zin hebt?