Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MysticTinker schreef:Ik mis een optie bij de antwoorden, nl: 'is fantastisch en ik wil nooit meer anders'![]()
Ik heb er eigenlijk niet zo heel lang aan moeten wennen, het zat zowiezo vanaf het begin al veel fijner en zachter dan andere zadels. Ik had wel in het begin het probleem dat na een flinke galop door de bocht het zadel iets scheef lag, dat kwam omdat ik geen goede zit had.
Josefien schreef:ik heb sinds 2 weken een barefoot en heb heerlijk gereden tot vrijdagmiddag...toen deed ik even het klittenband los (rrrrtttssssjjjt!!!) van de zitting en mijn pony schrok daar zo enorm van dat ik er achterover van afgekiept ben en plat op mijn rug terecht kwam...kon niks meer..elleboog open en een enorm ei op mijn hand (hoe was dat nou weer gebeurd??) gelukkig was mijn dochter er bij, die met gsm mijn man belde en richting weg is gelopen met de paarden (lag op bospad evenwijdig aan weg) om hem de weg te wijzen. Rug blauw etc dus voorlopig even helemaal niet rijden.. maar wel een heerlijk zadel trouwens!!!
dus nooit zo stom zijn om tijdens het rijden even je zadeldek plat te doen..