[AR] Bavel oefenwedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HorsesInside

Bavel oefenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 10:35

heey heey..

ik wilde wel eens weten wie er meerijd in de oefenwedstrijd van Bavel aangezien er al een aantal meededen in Gilze, was ik ook wel benieuwd of er dus ook mensen meerijden in Bavel..

ik zelf verwacht er niet veel van.. omdat ik mijn eerste 2 wedstrijden groom was.. en in Gilze we 1na laatste waren door mijn vaders domme fouten Tong uitsteken heb ik gezegt voor de gein dat ik de volgende wedstrijd ging rijden.. nou.. dat nam mijn vader sirieus dus.. voila ik ga dus zelf rijden in Bavel en mijn vader gaat mij groomen, maar zoals ik al zij verwacht ik er niet veel van.. omdat ik niet veel kan oefenen omdat mijn vader bijna nooit tijd heeft en ik niet alleen mag omdat mijn pony soms nogal een hittepetit is Tong uitsteken

nou dus..doen er hier ook nog mensen mee? de datum is dacht ik 29 oktober Lachen

sammykuh

Re: Bavel oefenwedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 22:12

doen dit jaar niet mee vorrig jaar wel maar t was op een maisveld en best zwaar en hebben dit jaar ook hellaas geen tijd welke dag had je in gilse gereden en wat was de fout??

groetjes

HorsesInside

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 23:02

heey..

vorig jaar heb ik ook meegereden in Bavel..mijn vader reed ik deed groomen.. Lachen

nou..in Gilze reden we op de zaterdag en we waren bij de laatste hindernis: Het kasteel van .....
nou het zat zo: we moesten gewoon recht door rijden naar de F poort maar wat doet mij vader die rijd er achteromheen dus ik roep je gaat verkeerd hij rijd er vrolijk door heen..dus hij wil finishe wat doet hij.. hij rijd de verkeerde kant door finish dus dat was fout dus hij wil de F poort nog een x nemen rijd hij er weer verkeerd doorheen en toen is ie gefinisht.. duss... toen waren we 1 na laatste Tong uitsteken

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 21:48

ah dat is jammer heb ook zaterdag gereden maar niet omdat ik beginner ben maar meer omdat 6 te zwaar was voor mijn welsh was 2e mar werd in de kinderrubriek meegezet omdat ik 17 ben ahah mar bij de echte pony zou ik 5e zijn dus ook niet slecht