twijfel..welk bitloos hoofdstel??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keetieee

twijfel..welk bitloos hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 16:27

Kan iemand mij helpen ik twijfel tussen 2 hoofdstellen die met de werking van emiel voest of die van cook..wie heeft ervaringen met beide en welke bevalt?
bedankt Lachen

Orchid

Re: twijfel..welk bitloos hoofdstel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:22

Zoek hier nog even verder, je bent niet de eerste Knipoog

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 17:25

nee en ook niet de laatste Haha! .... heb al gezocht, maar ik heb tot nu toe niet het topic kunnen vinden met de reacties die ik zocht. Die zijn namelijk hetzelfde als die Katie zoekt: wie heeft ervaringen met beide en welk bevalt?

Overigens: de paardnatuurlijk site ken ik ook hoor Knipoog , ik ben gewoon heel erg benieuwd naar mensen die de beide hoofdstellen heeft uitgeprobeerd! Bloos

malie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 19:58

een vriendin van mij heeft het hoofdstel van die cook, en eht bevalt haar zeeer goed! ze zou niet meer anders willen. Die van emiel weet ik niet

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 12:12

Denk niet dat je superveel mensen vind die ervaring hebben met beide...Als je 1 hebt getest en hij bevalt ga je niet meer verder testen Haha! Ik heb de emiel-voest maar dan van biothane Lachen En dat bevalt super..

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 12:49

Nee, vervelend is dat toch! Tong uitsteken Maar we kunnen het evengoed proberen he keetiee? Dus als er mensen zijn?

...

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 12:53

Ik weet niet of je al in de huiskamer had gekeken? Daar lopen twee topics over bitloze hoofdstellen Lachen

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 12:55

Ik heb momenteel die van voest en wil volgende week naar goedhard (www.goedhard.nl) om een crosslink op te halen en volgens mij heeft die dezelfde werking als de cook ?

Maar opzich maakt het volgens mij niet zo heel veel uit, meeste gaat toch op zit en been hulpen Lachen

keetieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 13:04

hehe ja kelly we blijven het proberen Lachen ben nog steeds erg benieuwd naar reacties!