Documentaire drafsport

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marieke

Documentaire drafsport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 22:12

Is er toevallig naar jullie weten een goede documentaire over de drafsport?
Ik ben bezig met iets heel spannends en heb goed materiaal nodig Lachen

Ronald1982

Re: Documentaire drafsport

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:25

Zondag a.s. komt op Nederland 1 om 13:30 een reportage over Drafcentrum Wolvega. Weet zo niet wat daarin allemaal aan bod komt maar wie weet zit er beeldmateriaal tussen wat je kunt gebruiken.

Nu maak je me wel nieuwsgierig met wat voor spannends je bezig bent natuurlijk. Als je iets concreter verteld wat je allemaal van plan bent zijn er denk ik velen hier die je aan benodigde informatie, foto's en beelden kunnen helpen. Iig succes ermee!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:12

Beelden kan ik je evt wel aan helpen. Ik heb koersen op video en digitaal Lachen

Ronald1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:14

De link met info over het programma zondag: http://www2.omropfryslan.nl/default.asp?ObjectID=12689

Het Fries is best te bregrijpen voor mij als niet Fries maar Nederlands is toch wat makkeijker. Onder volgende link het verhaal in het Nederlands: http://www.documentaire.nl/doc.asp?oId=3124

Een algemenere documentaire over dravers waarin vanalles wordt besproken zoals het fokken, de training, de koersen, de rijders en het wedden moet volgens mij (heb er weleens mensen over gehoord) ook bestaan al heb ik deze docu zelf nooit gezien. Dat is dan denk ik van ongeveer 20 jaar terug. Ik wil het weleens voor je navragen als dat hetgeen is wat je bedoeld.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 23:17

Alleen die info over het wedden lijkt me enigzins achterhaald Schijnheilig