Parelli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pinto_4_ever

Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 22:24

Hoi,

Ik zou graag willen weten hoe duur zo'n pakket van Parelli kost, level 1. Ik heb al op de site gekeken, maar kon het nergens vinden Koe En wat zit daar dan allemaal bij? En hoelang doe je er ongeveer over met een pony, het level afronden zegmaar, dat je naar level 2 kan...?

Aureej

Re: Parelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:28

Hey,, Vero Maes doet parelli,, misschien moet je eens op google zoeken naar Vero Maes en dan een mail sturen? Het is maar een idee;)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 23:23

Als je fanatiek en gemotiveerd bent zou je level 1 binnen 2 a 3 maanden kunnen afronden en doorgaan met level 2. Meeste mensen zijn perfectionistisch en doen er wat langer over... Het pakket blijft echter altijd zijn waarde houden als naslagwerk. Lachen
Mailtje sturen naar www.parelli.nl (Eddy Modde) voor de prijs of op marktplaats kijken voor een tweedehands pakket. Succes.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:04

het ligt ook een beetje aan je paard... met mijn haf heb ik over het grondwerk een half jaar gedaan en met mijn fjord 3 weken... maar het blijft inderdaad zijn waarde houden ik kijk nu af en toe nog naar mijn level 1 pakket Lachen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 08:22

Ik ben net een paar dagen begonnen, en het gaat véél sneller dan ik had gedacht! Ik dacht dat je voor elke game minstens 2 weken uit moest trekken, maar we kunnen nu de 3e game al op een fase 2/3 spelen.

Ik denk dat je het zeker wel, als je er goed mee bezig gaat, binnen 2 maanden kunt afkrijgen Lachen

Ik heb mijn pakket voor 100 euro gekocht, oude level 1 pakket, maar zo goedkoop zie je ze meestal niet. Tweedehands moet je denken aan tussen de 120 en 140 euro ongeveer.
Bij het oude pakket zitten 2 video's (1 waarop alles word laten zien, en 1 waarop je allemaal students van Pat kan zien op die ranch, en wat ze allemaal kunnen, erg leuk Lachen ), 10 pocketboekjes (waar de games goed in uitgelegd worden, het rijden, opzadelen, halster omdoen enz.) 1 theorieboek (verwacht niet, net als ik, een dik boek van 300 pagina's, het is gewoon een soort tijdschriftje, met héééel veel info Knipoog ), 1 casettebandje en 1 log book. Lachen

In het nieuwe zit ongeveer hetzelfde, maar de video's zijn vervangen door 6 dvd's. Als je denkt dat je het moeilijk gaat vinden/ je een lastig paardje heb/niemand hebt om je te helpen ofzo, is het nieuwe pakket denk ik makkelijker, want ik heb horen zeggen dat daar alles wat fout kan gaan ook laten zien en behandeld word zeg maar Lachen

sopje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:27

dat ga ik niet halen van mn zakgeld...

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 10:31

sopje92 schreef:

tja dat probleem heb ik dus ook... Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:27

sopje92 schreef:

Dat ga je gerust halen van dat zakgeld, de vraag is hoe lang je er over doet om dat bedrag bij elkaar te krijgen. Haha!
Er is een boek van Inge Teblick over Grondwerk wat heel veel dingen aankaart die Parelli ook meeneemt. Het boek kost 25 Euro, misschien zou je dat kunnen aanschaffen, als je de prijs voor een Parelli cursus niet wilt uitgeven.

Meer info over dat boek, en waar je het kunt bestellen, staat hier:
viewtopic.php?f=125&t=625206