Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Als dat nou eens waar was, zou het veel minder duur zijn dan onder het zadel rijden.Citaat:maar je hoeft maar 1x in je spullen te investeren.
Echwel schreef:Als dat nou eens waar was, zou het veel minder duur zijn dan onder het zadel rijden.Citaat:maar je hoeft maar 1x in je spullen te investeren.
Je hebt toch onderhoud aan je wagen nodig.
Tuigonderdelen vervangen is duurder dan een hoofdstelletje.
Je hebt ander beslag nodig, en dit slijt sneller.
Dus even eerlijk gezegd vind ik dat mennen niet een goedkope variant van de paardensport is hoor.
kim_girl schreef:ik moest ook een shet beleren,,,
heb gewoon eerst tijdens het longeren delen van het tuig omgedaan, en zo ben ik aan de gang gegaan, gewoon steeds deeltjes tijdens het longer, als laatste natuurlijk de teugels en toen ben ik erachter gaan lopen, dat ging goed, daar ben ik nog steeds mee bezig omdat hij de commando's nog moet leren en als dat klaar is ga ik hem voor de kar zetten (voordat je hem voor de kar doet kan je hem ook dingen laten slepen, zoals een band)
groetjes kim
p.s het is echt super leuk om te doen !
mriekie schreef:Lees even de FAQ door op AR (aangespannen rijden) daar staan al een heleboel antwoorden op je vragen en de meningen van andere menners.