Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ma_rie_tje schreef:De kosten van het aan meten verschilt per persoon. Meestal kost het aanmeten 80 euro (dat wa sbij ons, 2 weken geleden voor alleen voor, of het voor rondom aanmeten ook 80 is weet ik niet, volgens mij wel maar zou je moeten navragen).
Jovarna schreef:ma_rie_tje schreef:De kosten van het aan meten verschilt per persoon. Meestal kost het aanmeten 80 euro (dat wa sbij ons, 2 weken geleden voor alleen voor, of het voor rondom aanmeten ook 80 is weet ik niet, volgens mij wel maar zou je moeten navragen).
Dan heb je wel veel betaald, vind ik. Ik heb vorig jaar de schoenen van Smit laten aanmeten en was toen 40,- of 45,- euro kwijt.
Volgens mij hanteert Smit hier ook een vaste prijs voor. Dus als je meer hebt betaald, dan is dat de prijs van de betreffende bekapper die komt aanmeten, niet de prijs van Smit.
ma_rie_tje schreef:De ene vroeg 80 euro, de andere 60. Het is net het bedrag dat ze er zelf voor willen hebben