Want dit is bij (Nederlandse) auto's nl. wel zo.
Het zal vast wel een reden hebben, dus ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Laat zien dat jullie wel geleerd hebben, en deze discussie eventueel ontopic en serieus voeren, of niet
Maya schreef:Anyway, dat hoeft nog geen reden te hebben dat deze dicht gaatLaat zien dat jullie wel geleerd hebben, en deze discussie eventueel ontopic en serieus voeren, of niet
Maya schreef:Anyway, dat hoeft nog geen reden te hebben dat deze dicht gaatLaat zien dat jullie wel geleerd hebben, en deze discussie eventueel ontopic en serieus voeren, of niet
. Er is keurig uitgelegd waarom men rechts zit.
En als je er niet over wilt discussiëren, dan reageer je gewoon niet in dat betreffende topic, maar dan kunnen anderen die dat nog wel willen, wel doen. En als niemand dat wilt, dan zakt het topic vanzelf wel weg.
Die persoonlijke belediging zal ik maar even negeren, ik ben moderator dus het is mijn taak hier om idd de schooljuf (als je het zo wilt noemen) uit te hangen en bij te sturen / uitleg te geven over mijn acties, dus waarom dit topic niet dicht gaat. Nl in eerst instantie omdat dat andere topic juist dicht is, en deze bokker dus geen mogelijkheid heeft om nadere vragen erover te stellen.
Echwel schreef:

Arretje schreef:Ik ga niet zeggen wat je wel en niet moet doen hoor, je bent oud en wijs genoeg toch
Echwel schreef:Maar even on topic, links zitten is met een lange zweep erg onhandig, vraag maar aan voorbij komende fietsers
Sjonniej schreef:Echwel schreef:Maar even on topic, links zitten is met een lange zweep erg onhandig, vraag maar aan voorbij komende fietsers
Echwel schreef:gewoon heel klien moertje aan je slag doen