Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
viktor00 schreef:Weer een 1,5 maand niet gereden ivm dazen hitte ed. We dachten vorige week kom we zullen eens gaan rijden!!
Dus vorige week zaterdag gereden ik dacht ik voel waat op z'n oude drukplekken, ja helaas ze zijn weer wit!!
Mijn vriend zei stel je niet aan, je denkt dat je wat ziet. Zondag weer gereden een uurtje niets aan de hand.
Maar ja vandaag mooi weer we gaan een eindje rijden, dit worden dus 4 a 5 uurtjes omdat het zón heerlijk weer is!!
Wat denk je Viktor begint al een beetje raar te lopen hij valt elke keer naar de verkeerde kant vd weg hij wil elke keer links en links vd weg lopen. Kom ik thuis Viktor afgezadeld ik denk ik kijk even naar zijn schoft en wat denk je aan de linkerkant een superei!!
manie schreef:Ik zou het schoftje door een zadel of tuigenmaker laten vullen, net als met een zadel, zodat het wél goed past.
Ik heb er overigens altijd een onderlegger onder van Polypad, maar niet omdat de schoft niet goed past, maar puur voor het behoudt van het leerwerk.
Albertine_N schreef:Is de pony stevig, of wisselt hij in z'n gewicht. Want een schoftje kan som mooier zitten wanneer de pony veel werkt en dus wat magerder is, dan wanneer hij ene tijdje heeft stilgestaan en er een laag spek bij heeft gekregen.
En als je niet zo vaak rijdt: het is net als veel op blote voeten lopen, dan is de huis ook wat sterker dan wanneer je altijd op schoenen loopt. Mss dat wanneer je wat vaker het schoftje omdoet de huid sterker wordt.
En cole's liniment maakt de huid ook sterker.