Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anhiza schreef:Wij rijden mee als groom met een 4-span haflingers op zondag..........
anhiza schreef:Wij hebben alle staarten opgebonden en de voorpaarden hadden een lichtblauwe en de achterpaarden een zwarte bandage in!
We moetsen om half 1 de vaardigheid in en hebben 1 bal gereden.
Zaten net in de regen,ben helemaal vergeten naar je te ''kijken'' of ik je zag........oeps!
sammykuh schreef:heb de zaterdag meegereden omdat zondag te zwaar was voor men welshje maar we ware zaterdag 2e dus hij had het goed gedaan haha
Sokkebok schreef:anhiza schreef:Wij hebben alle staarten opgebonden en de voorpaarden hadden een lichtblauwe en de achterpaarden een zwarte bandage in!
We moetsen om half 1 de vaardigheid in en hebben 1 bal gereden.
Zaten net in de regen,ben helemaal vergeten naar je te ''kijken'' of ik je zag........oeps!
Hoeveel 4-spannen met haflingers deden er mee? Bandages weet ik niet meer, maar bij 1 span heb ik op een paar details gelet en dat waren bij het rechtsachterpaard een donkere staart (voor een haflinger donker) en een vrouwelijk persoon achterop met een bruine lange staart in het haar en een man achterop.
sammykuh schreef:kan de foto niet goed zien beetje klein maar stond je misschien bij anton vergouwen achterop?? weet namelijk geen ander 4span haflingers zo gouwe te bedenken die meereed
sammykuh schreef:heb de zaterdag meegereden omdat zondag te zwaar was voor men welshje maar we ware zaterdag 2e dus hij had het goed gedaan haha