Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:Bij de sticky vond ik vooral info over boomloze zadels en dat is niet mijn bedoeling, dus wie kan mij wat info geven over bare back pad's?
Ik vroeg me af of het voor mijn 20 jarige merrie geschikt zou zijn. Ik rijd haar niet meer dressuur, alleen nog buiten. Ze heeft een hoge schoft en scherpe rug, dus nouja, zonder zadel is niet echt een pretje voor ons beide. Zou zo'n pad geschikt zijn of zou daar niet genoeg 'kussen' in zitten om Evottie's rug te beschermen? Foto's in mijn profiel.
En oja, waar zijn ze te bestellen?
[***] schreef:Ik denk dat het die van horsebalance wordt, de engelse uitvoering.
morelia schreef:Ik heb vorige week even op de nieuwe van Voest gereden. Deze is van een soort badstof gemaakt. Absoluut heel comfortabel vergeleken met mijn eigen van natuurlijk ruiterschap. Hij kost helaas ook wel wat. Lijkt me wel ideaal voor je paard en voor jou.
[***] schreef:Verdorie, dat klinkt niet erg positief. Mijn merrie heeft wel hoge schoft maar is niet rond. Kun je eens in mijn profiel kijken wat je ervan vindt?