[AR] bestgaande aangespannen Haflinger kampioenschap 18.8.06

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

bestgaande aangespannen Haflinger kampioenschap 18.8.06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 18:21

Janouk heeft zich gekwalificeerd voor het kampioenschap bestgaande aangespannen Haflinger tijdens de Nationale Tentoonstelling in De Brabanthallen in Den Bosch op 18.8.06. Cool
En ik ben nu al zenuwachtig. Janouk rijdt pas 1 jaar wedstrijden aangespannen en is pas 1,5 jaar bij ons en dan nu al naar de Brabanthallen.
Wij kennen onze concurrenten niet, omdat wij pas 1,5 jaar een Haflinger hebben. Dat is wel lekker rustig, want we weten niet hoe goed de rest is.

Janouk heeft zich ook onder het zadel in de B dressuur gekwalificeerd, dus ze moet s morgens eerst onder het zadel rijden om 8.30 uur en dan 12.50 uur voor de koets. Is ze lekker los en heeft ze de hal al van binnen gezien. Ze is cool, dus ik verwacht geen problemen.

Iemand nog tips hoe wij zo goed mogelijk voor de dag kunnen komen?

zandhopen

Re: bestgaande aangespannen Haflinger kampioenschap 18.8.06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 12:14

heel veel succes!! en zet hem op!!! gr

Laanbanaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 11:33

Ik heb geen tips, ik wil je alleen feliciteren en veel succes wensen!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:07

ik geloof dat een kennis van mij ook meedoet met enkelspan. Die haf is al wat ouder maar kan lopen zeg !!! nou sucses en we horen wel hoe het gegaan is.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 18:27

Janouk was onder de indruk in de Brabanthallen van de hallen, de vele koetsen om haar heen, publiek. En als ze het eng vindt, wordt ze heel braaf. Omdat ze overbouwd is, heb je juist nodig dat ze zich voor opricht en showt.

Wij kwamen dus nationaal tekort om mee te doen voor de prijzen. Wij waren vijfde in onze groep en alleen de beste 3 gingen door naar de finale. Huilen

Maar Janouk was super braaf, goed te sturen Vingers aflikken Ze staat nu lekker slobber te eten en gaat zo met haar vriendin naar buiten, even gek doen en uitrennen.

In de B dressuur onder het zadel was ze ex aequo 5 van Nederland. Goed gedaan.
Janouk is top.

tjiddevw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:19

Wie zitten er in de finale dan??