Boek paardenschool van Nathalie Penquitt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sinada

Boek paardenschool van Nathalie Penquitt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 12:27

Elk jaar komt Nathalie Penquitt vrijheidsdressuur cursussen bij ons geven en altijd weer is er veel vraag naar haar boek Paardenschool in het Nederlands.
Natahlie heeft al wel een aantal nieuwe boeken geschreven maar die zijn alleen in het Duits.

Heb je er een liggen en wil je het verkopen, wil je dan een mail sturen naar www.tinkerhoeve.nl

Ronnie25

Re: Boek paardenschool van Nathalie Penquitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 13:28

Ik heb er wel 1 , maar k wil um niet wegdoen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:34

Ik denk dat het merendeel zo denkt. Haha!

Ik heb het boek een jaar of 8 geleden nieuw voor 25 gulden (jaja Haha!) gekocht, en als je ze nu op Marktplaats of Bokt te koop zet, worden ze meestal voor 45 euro verkocht... Er is veeeel meer vraag dan aanbod, en het aanbod - als het er al is - is daardoor behoorlijk duur. Lachen

Sinada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 09:22

Nathalie Penquitt heeft wel net een Nederlandstalig boekje op de markt gebracht met diverse kunstjes erin . Via forte dacht ik is het te koop . Kost nog geen 10 euro dus dat valt reuze mee.

Maar ja "paardenschool "komt misschien nog wel eens een keer opnieuw op de nederlandse markt.
Nathalie heeft ook weer een nieuwe versie van Pferdeschule net uitgebracht . Misschien die wel in het Nederlands......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:47

Dat nieuwe boekje heb ik inderdaad direct in het Duits gekocht toen het daar uit kwam - en kreeg het vervolgens op mijn verjaardag van m'n vriendin in het Nederlands. Haha! Het is een grappig klein boekje met leuke plaatjes, maar er staat verder helaas niet echt iets in wat je ook echt kunt gebruiken. Bij een deel van de kunstjes wordt zelfs niet eens een methode gegeven van hoe je ze aan kunt leren (het zitten bijvoorbeeld...) en wordt alleen beschreven hoe ze er uit zien. Het is zeker geen vervanger van Paardenschool, ik was er eigenlijk nogal door teleurgesteld.

Sinada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 18:16

Ik bedoel het nieuwe boek van Natahlie Penquitt in het Duits:

Lernspiele fur pferde.
Is een boek van 2006 en in Duitsland net op de markt. Ik heb begrepen dat ze kijken om het weer te vertalen in het Nederlands.
Ken je dat boek ??
Is dacht ik iets van 80 pagina. Ik heb hem liggen maar moet het nog lezen.

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:47

ik heb nog wel een exemplaar liggen....
pfff 45 euro, ben aan het sparen voor een nieuwe digitale camera....dus biedt maar:p

Chantaljamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 21:09

Tja, er zijn inderdaad een heleboel mensen naar opzoek. Voor de genen die em graag willen hebben. Kijk eens bij je bibliotheek en dan bij de boeken die uit de collectie gaan zeg maar.

Ik moet zeggen in het Duits zijn de boekjes ook goed te begrijpen hoor *LOL* .