Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Quartertje schreef:Ik heb deze longeersingel van Harry's Horse en ben er erg tevreden over.
http://www.harryshorse.nl/fotos/produkten/3145020.gif
Zachte nylon longeersingel, voorzien van veel ringen. Ruim verstelbaar, makkelijk aan te singelen door rolgespen. Onderzijde voorzien van 'Sharkskin' closed cell neoprene (gepatenteerd), welke zorgt voor een goede drukverdeling en afvoer van transpiratie. Sharkskin neoprene blijft goed op zijn plaats zitten, ook als het paard nat is.
Dani001 schreef:Die van Kieffer, goede kwaliteit, veel ringetjes, losse singel erbij, lekker zacht voor het paard (hoewel ik er toch een dekje onder leg, maar toch).
Grtz!
Orchid schreef:Dani001 schreef:Die van Kieffer, goede kwaliteit, veel ringetjes, losse singel erbij, lekker zacht voor het paard (hoewel ik er toch een dekje onder leg, maar toch).
Grtz!
Niks aan toe te voegen, deze heb ik ook
Dani001 schreef:Die van Kieffer, goede kwaliteit, veel ringetjes, losse singel erbij, lekker zacht voor het paard (hoewel ik er toch een dekje onder leg, maar toch).
Grtz!