boomloos zadel van het merk randol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TheaD

boomloos zadel van het merk randol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-06 20:02

ik zag een boomloos zadel van het merk randol te koop staan weet iemand wat voor kwaliteit dit zadel heeft? en of het nadelen of voordelen heeft ten opzichte van een barefoot
ik hoop hier enkele reacties op te krijgen

Achterom

Re: boomloos zadel van het merk randol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:35

Degene die ik ooit in het echt heb mogen bewonderen vond ik van veel slechtere kwaliteit dan een barefoot.
Het model van de barefoot is verder doorontwikkeld en je kunt bijvoorbeeld meerdere voorboogjes krijgen etc.
Maar er zijn ook genoeg mensen die met veel plezier met een randolls rondrijden Lachen

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 10:47

ik heb 1 keer een randol in het echt gezien en heb zelf een barefoot gehad, ik vind de barefoot echt stukken beter.
hoe het er uitziet en hoe het voelt, in mijn ogen is die kwaliteit een stuk beter.

wat niet zegt dat je met een randol niet lekker zou kunnen rijden en boomloos is boomloos dus voor je paard in ieder geval heerlijk Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 16:27

Bij Randols wordt nog wel eens gezegt dat er een gewoon dekje onder kan (omdat ze vaak in ruitersportzaken verkocht worden die weinig van boomloos weten) Dat is dus niet zo. Je moet er wel een speciale pad bij.
Let daar even op.

Ik heb de Randols ook in de winkel zien liggen en vond ze er echt stukken minder mooi uitzien dan de Barefoot. Barefoot is net iets beter afgewerkt enzo

TheaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 11:25

bedankt voor de informatie

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 20:10

Ik heb een randoll's en ben er héél tevreden van! De voorboogjes van de barefoot passen ook in de randoll's, dus om van voorboogje te kunnen wisselen hoef je echt niet meer geld uit te geven aan de barefoot. Dat de barefoot meer ontwikkeld is, daar ben 'k het mee eens, maar de randoll's rijdt even fijn vind 'k. De barefoot ziet er luxeuzer uit, maar daar blijft het dan ook bij.

Let inderdaad op voor verkopers die zeggen dat je met een barefoot met een gewoon dekje mag rijden! Zeker niet geloven! Een speciale pad is zeker héél noodzakelijk!

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:33

Ik ben ook een zeer tevreden gebruiken van de Randoll's al bijna 2 jaar. Mijn zadel is nog piekfijn in orde. Ze rijden zalig en zitten goed.
Volgens mij is ook het uitzicht het grootste verschil. En het materiaal. Want anders kon de randoll niet goedkoper zijn.

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 21:12

ik heb vandaag via www.justwestern.nl (cornelie hier op Bokt) mijn Randoll binnen gekregen en hij ziet er goed uit. Prijs kwaliteitverhouding is volgens mij goed, ik ga morgen passen en rijden, dus ik ben benieuwd!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:25

Heb sinds eind vorige week ook een Randoll.
Zadel zit goed, ligt super op mijn dikkie dik (erg ronde ijslander) en ze loopt er heerlijk onder.

Zadel ziet er super uit, vindt het helemaal niet zoveel minder dan een barefoot zoals enkele hier zeiden. Zit bij die wij hebben bontlaag onder trouwens, zowel onder zadel als alleen onder de zitting al....
Of ze dat allemaal hebben?