Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jeddah schreef:@Waratje, tuurlijk, ik ben het ook eens dat op de voorhand lopen van paarden niet het allerbeste van de wereld is. Ik vraag me echter af in hoeverre mate de "schade" optreed bij, vooral, recreanten. Wist je dat 80% van de 450.000+ mensen die paardrijdt, recreatief rijdt?
sflj schreef:Correct me if I'm wrong maar loopt een paard van nature niet al meer op z'n voor,- dan op z'n achterhand?
Wat het (extra) gewicht van de ruiter betreft; is het extra gewicht bij een drachtige merrie dan ook zo schadelijk volgens jullie?
Ik vraag me echt af of het echt zo schadelijk is dat paarden op de voorhand lopen.
Zou het niet meer met 'het plaatje' te maken hebben?
sflj schreef:Correct me if I'm wrong maar loopt een paard van nature niet al meer op z'n voor,- dan op z'n achterhand?
Wat het (extra) gewicht van de ruiter betreft; is het extra gewicht bij een drachtige merrie dan ook zo schadelijk volgens jullie?
Ik vraag me echt af of het echt zo schadelijk is dat paarden op de voorhand lopen.
Zou het niet meer met 'het plaatje' te maken hebben?