Ben toen begonnen met clickeren en dat leek te werken. Heb haar geleerd om bakstenen om te duwen en te voetballen op die manier, maar al snel ging ze dingen door elkaar gooien en wilde ze voetballen met het tonnetje om op te gaan staan, en een buiging maken om een baksteen om te duwen, en dat soort dingen.
Aangezien ik toen niet meer beloonde, had madame zoiets van: bekijk het dan maar. Afijn, nu zit ik nog vaster dan vast

Moet eigenlijk weer opnieuw beginnen, maar weet niet goed hoe. Het gaat niet helemaal slecht, maar goed is anders. De spaanse pas die ze eerst redelijk beheerste, lijkt ze niet meer te kennen ineens. Dat soort dingen

Zijn er lessen in te volgen eigenlijk? Gewoon ook om ideeen op te doen? Om eens te zien hoe anderen het aanleren en aanwijzigingen geven? Ik leer meer van kijken dan van lezen uit boeken. Liefst zou ik zelf eens "les" krijgen.

Vanuit dit "voetje geven" verder gegaan met de spaanse pas

En het aanleren van een buiging ... ze houdt alleen haar voorbenen te "stijf". Het is zo geen goede buiging, maar ook geen knielen ... het zit er tussenin op deze manier, en het is zo eigenlijk niets als het ware