[AR] mennen met welshpony´s

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sammykuh

mennen met welshpony´s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 17:57

hoi,

wie mennen er allemaal met welsh pony´s? en wat doe je ermee gewoon recreatief of echt in de sport zoals marathon,en dressuurwedstrijden enz.
zouden jullie ook een foto kunnen plaatsen hoe het span er dan uitziet. alvast bedankt.

hier mijn aanspanning, is het paardje van de buren waar ik mee men omdat mijn eigen welsh nog in opleiding is. is pas 2,5 dus. maar hieronder het welshje waar ik mee rij.

winny is 5 jaar en rond de 1.20 (eigenlijk iets te dik maar dat kun je blijven vertellen tegen de buurman. hij is bang dat hij honger krijgt op een kale wei Nagelbijten / Gniffelen )

Afbeelding

groetjes samantha

judithM

Re: mennen met welshpony´s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:44

Ik rijd aangespannen met mijn kruising welsh (v: Fronbach Hello Campers, vm: Boreas Ubbo)
Gewoon recreatief in het bos.
Op deze foto staat hij voor het eerst voor deze tweewieler, hij had altijd voor een 4 wielige wagen gestaan.
Hij doet het echt erg leuk voor de wagen en heeft er veel plezier in.

Afbeelding

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 18:54

Citaat:
5) verzameltopics en verkiezingen zonder toestemming van de mods en "stem op mij", "wie komt er ook uit", "ben je ook een fan van .." ... topics zijn niet toegestaan en worden dus op slot gezet. Referral links worden verwijderd

Ik denk dat dit onder verzameltopic valt.
Miss een idee om toestemming te vragen???

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 19:16

ow sorry niet gelezen

leek me gewoon leuk om te weten wie er allemaal mennen met welsh ponys en hoe het er uitziet een andere aanspanning wis niet dat je er toestemming voor moest hebben omdat je er zoveel ziet bij haw en itp enzo

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 22:30

Verzamel topics mogen idd niet. Vandaar een slotje