Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manie schreef:Je kunt je zowieso afvragen wat de toegevoegde waarde ten opzichte van het enkelspan examen is. Ik vond het in ieder geval niet de moeite waard en heb ook besloten niet voor het langspan te gaan (terwijl in tandem rij)
Lola4913 schreef:Ik vind het niveau voor het 2span bewijs niet lager dan voor het enkelspan. Er wordt vanuit gegaan dat je de kennis die je geleerd hebt bij het enkelspan nog beheerst.
Albertine_N schreef:Het niveau van de tweespancursus ligt een stuk lager dan van enkelspan, daarom kun je, naar mijn inzien, beter tweespan les nemen.
Lola4913 schreef:De praktijklessen vind ik ook maar mager, maar je moet zelf kilometers maken om het mennen van een 2span je eigen te maken.
Het grootse fabeltje rondom de koetsiersbewijzen.Citaat:Het feit dat er een verzekering aan het koetsiersbewijs is gekoppeld, maakt het wel zinvol. Het kan je een hoop problemen met de verzekering schelen.