Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faas schreef:Op de auto? Kan dat ook op een Landrover Discovery dan?
Spetter schreef:Ik heb mijn menwagen ook op een aanhanger. Onze veewagen is met paarden te zwaar om ook nog een aanhanger er achter te doen. Dus we rijden met 2 wagens. Vaak een hele optocht. Ik rijd geen wedstrijden, maar we gaan wel eens lekker naar het bos met een groep.
Arretje schreef:Spetter schreef:Ik heb mijn menwagen ook op een aanhanger. Onze veewagen is met paarden te zwaar om ook nog een aanhanger er achter te doen. Dus we rijden met 2 wagens. Vaak een hele optocht. Ik rijd geen wedstrijden, maar we gaan wel eens lekker naar het bos met een groep.
Mwoch, volgens mij is het een groter probleem dat er geen trekhaak achter zit hoor Cindy hahaha
Arretje schreef:Spetter schreef:Ik heb mijn menwagen ook op een aanhanger. Onze veewagen is met paarden te zwaar om ook nog een aanhanger er achter te doen. Dus we rijden met 2 wagens. Vaak een hele optocht. Ik rijd geen wedstrijden, maar we gaan wel eens lekker naar het bos met een groep.
Mwoch, volgens mij is het een groter probleem dat er geen trekhaak achter zit hoor Cindy hahaha