Ik heb mij meteen L in geschreven, gewoon kijken of dat gaat lukken. Onderling hangt er toch niets van af.
Met het losrijden was ze wat loperig in het begin, koppie omhoog en keihard draven. Dus maar ff aan het werk gezet, wat overgangen gereden en na 5 minuutjes had ik mijn fijn te rijden, lekker nagevelijke, super scherp aan de hulpen staande pony weer terug

We hadden 199 punten in de dresuur terwijl er toch wel imo een paar grove fouten in zaten. Kwam aan het eind van het vanhand veranderen in middendraf niet lekker uit en moest kiezen om over of om een bordje heen te gaan, halt houden voor het achterwaards gaan wou niet echt rustig. Maar verder toch een aantal 8'en.
De 8'en voor draf, stelling en buiging en 'het ontspannen en in aanleuing gaande paard, de harmonie van de uitvoering' was ik toch wel heel blij mee.
Kwa proef gericht rijden moet ik nog wel even oefenen, dat heb ik thuis eigenlijk helemaal niet gedaan dus dat is een beetje eigen schuld.
Vaardigheid ging ook super. Roosje werd wat moe, maar er kwam nog op de rechte stukken een keurig galopje uit. We waren netjes binnen de tijd en de enige zonder balletje!!!! (ze hadden B en L, ik was de enige in de L)
Kortom, ik kan niets anders dan tevreden zijn. Roosje was braaf, en met die punten voor een L proef (al is het onderling) moet het eind van de maand in de B ook wel lukken!
Foto's van de dresuur:
viewtopic.php?f=10&t=623413