Natuurlijk ook 'natuurlijk' op vakantie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Natuurlijk ook 'natuurlijk' op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 16:10

Ik hoop dat mijn berichtje hier mag staan want jullie zijn een grote doelgroep Tong uitsteken

Ik heb net een weekje Parelli kennismaking achter de rug bij mijn neef in Frankrijk.
Ik vond het erg leuk en wellicht dat ik met mijn eigen paarden er ook aan ga beginnen.

Nu is het zo dat we volgend jaar ruitervakanties willen organiseren met als hoofddoel Parelli.
Meer te lezen in het topic wat in mijn onderschrift staat.

Nu zoek ik nog wat tips waar ik advertenties kan plaatsen om mensen te vinden die een weekje langs willen komen in het mooie frankrijk. Dus als jullie nog wat site's weten die in het teken staan van naturals etc etc PB ze even door.

Ik hoop natuurlijk dat ik een week(misschien wel meer) vol kan krijgen met alleen bokkers Haha! .
Eigen paarden zijn welkom dus wellicht valt er onderling wat te regelen met vervoer. En verder is het natuurlijk leuk om van elkaar te leren in zo'n week.

Ik ga zo foto's plaatsen.

ikke

Re: Natuurlijk ook 'natuurlijk' op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:57

adverteren op alle NH-fora, de Parelli-nieuwsbrief, in de Vrijruiter (www.nvvr.nl) en in de themanummers van alle paardenbladen.
Nog een tip: WAT ga je de mensen leren???
Voor mensen die eens "van dichtbij" willen beleven wat "Parelli" is, vertel je een heel ander verhaal dan aan mensen die weten van de hoed en de rand, maar aandacht willen besteden aan bepaalde problemen. Voor de overige inside-information, tot welk level heb je de mensen wat te bieden?
Verder, wat heb jij te bieden dat het de moeite waard maakt om helemaal naar zuid-Frankrijk te gaan? Het is immers niet zo dat je hier in NL geen kennis kunt vergaren (in tegendeel....) En niet afkomen met die afgezaagde schitterende omgeving, dat blért iedereen al, dus dat zal vast wel.