Ik men met een bont paardje nu is mijn vraag wat van tuigen hebben jullie op jullie bonte paarden ligen ik wil graag zo mooi tuig met bruin onder legt hallen maar nu wil ik wel is kijken hoe dat staat op een bonte dus wie heeft er een bont paardje met zwart bruin onderlegt tuig
Laatst bijgewerkt door RRteam op 13-07-06 23:42, in het totaal 2 keer bewerkt
Het heeft me alleen enige tijd gekost je post te lezen, wil je beter op je spelling letten en leestekens gebruiken (en niet zeggen dat je dyslexie hebt, want dat heb ik ook, maar ik heb ook de universiteit gedaan)
Ik heb een bruin bont paard en daar heb ik een zwart met bruin onderlegd tuig op liggen. Eerst leek het mij niets, omdat het zo druk was met elkaar. Maar toen hij het op had, leek het super.
Notenbruin tuig vindt ik ook erg mooi maar net wat Bluebontje zegt ben zo bang dat het te druk wordt om dat die al 3 kleurig van zich zelf is Bluebontje heb je foto ?
hey miriam, ik ga ook menne met me tink. Bruinbont en dus bruin tuig:D van www.horseshophorsepower.nl weet je hier meer van? kwaliteit enzo? gr. marjolein
ik heb ook gedacht aan notenbruin voor mijn platenbonte bruine kanjer. Maar omdat ik toch bang was dat het minder mooi zou zijn heb ik gekozen voor "gewoon" zwart. Zwart kan namelijk altijd!
Ik heb een bonte tinker en heb daar een zwart met messing zigeunertuig op liggen.Geloof dat er wel een foto in mijn profiel van staat. Ik vind dat zwart met bruin onderlegde tuig ook erg mooi.