rare droom gehad !

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rocco1

rare droom gehad !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 13:11

ik heb vandaag een hele enge droom gehad. ik weet niet waar het moet dus ik zet het hier maar neer.

ik sta nu sinds een week op een andere stal waar ze de paarden in een groep naar buiten doen. deze week hebben ze mijn paard samen met zijn maatje laten wennen aan de groep door ze er naast in de wei te zetten. dit ging erg goed.
mijn paard is erg dominant en wil altijd de baas zijn in de wei.
nu heb ik dus gedroomd dat hij in de groep werd gezet en dat hij ging strijden wie de bas mocht zijn en hij werd kei hard tegen zijn achterbeen aan getrapt. die was dus gebroken Verdrietig hij ging van armoede liggen en ademde heel zwaar.

wat moet dit nu betekenen? ben ik nu stiekem een beetje bang dat zijn dominante gedrag hem niet veel goeds zal doen in de groep of is het geen goed idee?

Cassidy

Re: rare droom gehad !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 13:50

Als je bang bent voor een blessure, zou ik hem niet in de groep zetten. Mocht je hem wel in de groep willen zetten, ijzers er onderuit, en zorg ervoor dat ze op een groot weiland staan zodat hij of anderen weg kunnen als het wel op knokken uitdraait.

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 13:54

een groot weiland hebben ze. de staleigenaar blijft erbij staan de gehele tijd dat ze in de groep staan de eerste keren. ik wil hem graag in de groep hebben. het lijkt me fijner voor mijn paard aangezien het toch kuddendieren zijn. ik denk dat ik het gewoon probeer wil het niet lukken dan zal hij alleen moeten.

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 08:27

Ik lees dit topic een beetje laat, en vraag me af hoe het nu is met je paard? Is hij toch in de groep gegaan en is het goed gegaan?
Groetjes
Licorne

Rocco1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 12:33

hij staat nu met zijn 3 inclusief hemzelf in de wei. ze doen het goed. Rocco is idd de baas en gister hoorde ik dat ie nog al rake klappen uit kan delen met 2 achterbenen tegelijk. gelukkig zijn er nog geen ongelukken gebeurd Lachen maar het baasje is ie zeker...

FlynnlOver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 20:17

Wel een enge droom dan Ach gut
Maar ik zal hem dan niet in een grote groep zetten..

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 22:32

Mischien niet een grote onbekende groep.
Heeft hij een paar paarden waarmee hij het goed kan vinden? Zet hem dan daarbij Lachen Hoeft hij ook niet helemaal in zn eentje te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:03

Wel een enge droom, ik zou niet weten wat ik ermee moet.
Je kunt het het beste geleidelijk opbouwen, eerst dus aanzien met die kleine groep, wat nu dus wel aardig gaat, die rangorde heerst er altijd en dan misschien tja.. Ik weet niet hoe je dat aan moet pakken eigenlijk.

En toekijken kun je doen zoals die stal-eigenaar; Maar als de verkeerde klap wordt uitgedeeld; Valt er niet meer veel te doen.. Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:35

Een paard kun je nu eenmaal niet in een glazen kooitje stoppen. Wat je wel kunt doen is de risico's beperken.

Foresttravel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 14:55

Zolang een kude in een weiland niet van een oneven aantal is, meot het goed gaan. hij word wel op zijn plaats gewezen. maar het kan inderdaad zijn dat er iets gebeurt. paarden verschillen niet veel van mense, die vechten vaak ook voor macht.

Je kan misschien enige bescherming aanbrenegn als je er heel bang voor bent, tot hij
aan de groep gewent is.

Maar als het echt een teken was, hou je het niet tegen. maar een droom is vrijwel altidj symbolisch.
je komt eigenlijk nooit iets letterlijk tegen in een droom.