voltigesingel...?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kyrseltje

voltigesingel...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 16:49

Ik ben tegenwoordig met mijn vriendin ook een beetje aan het voltigeren...maar is er ook nog een goedkoperen versie van voltige singel..want die zijn allemaal rond de 100,00 euro...en dat vinden we voor 1x in de week een beetje heel erg veel...

Tips graag met foto..

Cassidy

Re: voltigesingel...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:21

Een voltigesingel is duur, en dan is de versie van 100 Euro nog de goedkopere.
Bedoel je echt een voltigesingle of een longeersingel? Want dat is nog een heel groot verschil! Voltige is gymnastiekoefeningen doen op het paard, gewone longeersingels gebruik je om het paard bij te zetten bijv. En daar kun je versies krijgen van 20 Euro tot idd 100 Euro, als je een leren hebt.

TinaSarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 21:57

Heej ik doe voltige op me verzorghaflinger Gipsy Haha!
mijn oplossing was om een goede longeersingel te kopen en dan met strotouwtjes grepen te maken zo kan je een beetje voltige doen en zo een voltigesingel is best moeilijk te krijgen...
dus mijn oplossing is:
koop een longeersingel in de goede maat
zorg dat je een westerndekje hebt
dat was het

groetjes Tina Pling

moi_gitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:09

strotouwtjes :S Dat lijkt mij niet de meest veilige oplossing :S Als er eentje knapt? En zoizo kan je dan bijna geen oefeningen doen. Dingen als de vrijzit in galop gaat nog wel. Maar zelfs voor de vlag heb je harde, rechtopstaande ringen nodig. Ik vrees dat je echt aan de voltigesingel moet als je het serieus wil gaan doen!