Wat is freestyle?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

djodjodjo

Wat is freestyle?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 16:06

Hallo,

Ik ga binnenkort naar een camping waar western en freestyle lessen gegeven worden.
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in NH en dat vind ik echt super. Maar ik heb nog niet echt actie ondernomen daarin Knipoog
Ik ben opzoek gegaan naar informatie over freestyle, maar ik kon het niet echt vinden.
Wat ik wil weten is het verschil tussen NH en freestyle, en wat freestyle precies is?
Dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Knipoog

Groetjes Joëlle

Cassidy

Re: Wat is freestyle?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:45

Freestyle is een manier van rijden die is ontwikkeld door Emiel Voest, valt onder de NH. Verschilt niet zoveel van de andere NH-ers zoals bijv. Pat Parelli.

quinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 18:24

Diannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:10

daar ga ik ook ff kijke Knipoog

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 22:35

www.junik.nl hebben wij afgelopen zaterdag een cursus van gehad, echt super! Ik vind het helemaal geweldig!

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:07

is echt supper gaaf dat freestyle...
k' heb het ook een paar keer gedaan met m'n pony. en die reageert daar heel leuk op Tong uitsteken
bv. toen ik hem in de galop geleide (maakte in een sprongetje binnenbeen verder naar voren om hem in de goeie galop te laten aanspringen) maar ipv deed ik per ongeluk m'n buitenbeen naar voren... en m'n pony sprong toen ook in de verkeerde galop aan! terwijl hij dat bijna nooit doet!
ik stond wel helemaal verbaast te kijke!
ik heb les bij sincerita ... is combinatie van natural horsamanschip en accademische rijkunst...Knipoog
www.sincerita.nl