Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:BELANGRIJKE WIJZIGING
Met ingang van dit jaar is deze wedstrijd een officiële wedstrijd geworden met de volgende uitzonderingen:
- De resultaten worden niet verwerkt door de KNHS. Er kunnen dus GEEN winst- of verliespunten worden behaald.
- Startkaarthouders kunnen zich middels de gebruikelijke manier inschrijven met het inschrijfformulier en startcoupons.
- Deelnemers die niet in het bezit zijn van een startkaart voor het mennen maar wel op een andere wijze staan ingeschreven bij de KNHS kunnen zich inschrijven middels het inschrijfformulier voorzien van lidmaatschapsnummer van de KNHS.
- Overige deelnemers (recreanten) kunnen zich inschrijven middels het inschrijfformulier. Zij dienen zich te legitimeren bij het wedstrijdsecretariaat. Voor deze deelnemers is een collectieve dag startkaart aangevraagd bij de KNHS. Hiervoor worden geen extra kosten berekend door de organisatie.
Sjonniej schreef:Papa vindt het een leuk idee, lekker dichtbij
Dus ik ga zo eens het inschrijfformulier invullen.
Sjonniej schreef:Alice is nog na jullie Amanda, dus helemaal laatstes ben je niet.
Michelle; voor de volgende keer: Meer tijd tussen vaardigheid en start A (ivm. omspannen) en minder tussen start A en start E. Ik weet natuurlijk nog niet hoe het gaat lopen, maar als ik de lijst zo bekijk denk ik dat iedereen moet haasten tussen vaardigheid en start A (zeker als vaardigheid gaat uitlopen) en heb je 40 minuten rust tussen A en E.