we zijn op het NH forum al druk bezig met het plannen (www.naturalhorsemanship.nl)(en dan bij brabo's en limbo's) maar het leek mij wel een goed idee om het hier ook even te plaatsen voor de mensen die niet op dat forum aanwezig zijn.
oihoi mensen in de buurt wink al best snel weer iets nieuws maargoed, aangezien ik het ontzettend jammer vond dat ik de vorige keer bij esther indy niet mee kon nemen naar berlicum, en ik in de grote vakantie eigenlijk niet zo veel te doen heb aangezien de vakantie met indy ook niet doorgaat. dus dacht ik, waarom niet iets regelen, en dan bij mij in de buurt, dan kan dat eerste uitgesloten worden want indy kan wel mee. en dan niet in de regen en dan wel in het bos toppie! aangezien dat vorige keer letterlijk in het water viel
dus als er animo voor is om in de grote vakantie een nieuwe playday te organiseren. dan roept u maar. dan kan ik alvast leuke plekjes en dingetjes gaan verzinnen in het bos tussen Nistelrode en Uden en de omgeving wat beter verkennen daar in dat grote donkere bos

nou op dat bericht is er dus al een heleboel gereageert. dus zal ik hier ook mijn laatste post daarvan plaatsen:
oke mensen we hebben ze.
ik zal jullie nu alle datums in deze vakantie geven die ik WEL kan. en dan moeten jullie maar gaan wegstrepen
JULI: 17-18-19-20-21-22-24-25-26-27-28-29-31
AUGUSTUS: 1-2-3-4-5-7-8-9-10-11-12-14-15-16-17-19
(btw. daar zit geen enkele zondag tussen aangezien ik op zondagen nooit kan)
p.s laat me even per PB weten wanneer jullie NIET kunnen a.u.b dat is wat makkelijker bijhouden dan hier op het forum, voor mij
bedankt
en ook graag of je van plan bent te komen met of zonder paard
groetjes Elvira (p.s voor meer info; heet ik op het NH forum; Miss_me, en je kunt me ook emailen natuurlijk; beessie_21@hotmail.com)