Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ik denk dat Alano onzeker is, naar mensen toetrekt en niet weet wat hij met andere paarden aanmoet. Een paard moet in zijn jeugd sociaal zijn opgevoed om andere paarden en een kudde kunnen accepteren wat ze zijn: veiligheid. Als hij op het land alleen maar loopt te ijsberen heeft hij het daar duidelijk niet naar zijn zin.
Sabien_Horsi schreef:Word je paard misschien mishandeld?
Door kinderen die langs lopen, en dan dingen
gaan gooien ofzo?
Vally4ever schreef:daar doe je goed aan hoor! hebben jullie dan geen groot weiland waar een hoop paarden in staan? of hebben jullie alleen prive?
hou me wel op de hoogte
Vally4ever schreef:Tja de rangorde van de kudde kan keihard zijn en ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar vergeet niet: die dingen horen erbij en leren je paardje zijn plaats kennen. Toen Vally voor het eerst in de nieuwe kudde stond kreeg ze ook een paar boze paarden op zich af maar het duurde niet lang of ze had haar plekje gevonden.Maar ik wil je natuurlijk nergens toe dwingen, jij kent de situatie het best!
Je zei dat je niet zo goed het aan de mensen daar durft te vragen, als je nou gewoon een flyertje ophangt met je telefoonnummer ofzo, om te vragen of je paard bij iemand mag staan? Dan hoef jij tenminste niet het eerste woord te doen