een schetlander is op zig het makkelijkste ras om te rijde in te spannen enz omdat ze klijn zijn en je er wat meer over te vertellen hebt maar kijk altijd goed uit longeer hem goed met dubbele lijn en zorg dat hij al wat verkeers mak is door er gewoon aan de hand mee over straat te gaan wandelen laat er de eerste paar keer dat je hem voor de kar hebt dan ook altijd iemand naarst hebt lopen voor het geval er wat gebeurd veel succes met het beleren van je pony ben zelf sinds 2 weken bezig met dubbele longe bij mijn welsh a pony en het gaat egt supper maar hij is nu 2,5 dus over een half jaartje gaat hij pas voor de kar al doet hij het nog zo goed aan de longe maar succes ermee groetjes
@manie ja sorry maar had even snel getypt maar mijn bedoeling is denk ik wel duidelijk dat shetlanders opzich wel lief en makelijk zijn maar dat niet altijd het geval is en je met welk ras dan ook altyd goed uit moet kijken de eerste paar keren voral
Ja hij doet het onwijs goed, maar ik zet hem zelf niet in het tuig, ik laat hem proffesioneel beleren. Eens verziekt is altijd verziekt, ik wil dat hij het in 1x goed leert. Maar t gaat heel leuk en netjes!