Website Terra Natura online!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

licorne

Website Terra Natura online!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 17:42

Hallo allemaal,

onderstaande staat ook onder "commercieel" omdat we er toch diensten mee aanbieden, maar ik hoop dat ie ook even op de "Natural" afdeling van Bokt mag blijven staan.

Met trots presenteert het team van EquiLibreDocenten, Trainers en Studenten namelijk het nieuwe programma, op de nieuwe website van Terra Natura!
Op www.terra-natura.nl vind je alle informatie over de EquiLibreTrainingen, de clinics, lessen, opleidingen en andere bezigheden.

We hebben de koppen bij elkaar en vervolgens de handen in één geslagen, ons aangesloten op de stroom die in feite al voor ons klaar lag, en gaan door met het in de wereld brengen van een werkwijze die, dankzij zijn grondlegger Pieter Baalbergen, voor ons een levenswijze geworden is.

Heb je vragen of suggesties, dan kun je altijd reageren!

Vriendelijke groeten, namens
het team van Terra Natura,
Yvonne Bijleveld
(Licorne op Bokt )

ikke

Re: Website Terra Natura online!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 18:52

Mooie site. Lekker duidelijk, al heeft het contrast op enkele plekken wat aandacht nodig.
Verder zijn er nog wel meer punten en komma's maar de basis ziet er degelijk uit. Lijkt me een goed uitgangspunt voor een mooie, veelzijdige site.

licorne

Re: Website Terra Natura online!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 19:00

Hoi Ikke, jouw mening wordt uitermate op prijs gesteld, dat weet je hè, dus kom maar op (doe maar over de mail *grinnik*) met die punten en komma's. Ik heb zelf ook al een waslijst, maar met de basis zijn we in ieder geval uitermate tevreden!
We zijn echter ook blij met alles wat anderen er nog aan dingen uithalen, en ook voor goede ideeen en suggesties voor verbetering/uitbreiding.
Groetjes!
Yvonne

prompter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:03

Ik wens jullie heel veel succes voor de toekomst - mooi dat het werk van Pieter zo toch wordt voortgezet .