Haha! Fjordenrennen: Wie het laatst bij de finish is! haha! Okee maar dan weet ik dat. Is misschien wel leuk om te gaan mennen en daar wedstrijden mee te doen. Ik krijg misschien een fjord, en ik vroeg me af of ik daarmee kon gaan rennen. Blijkbaar niet! Haha!
je kan altijd mee doen met ponykoersen. in duitsland hebben ze vrij vaak van dit soort koersen. Afgelopen donderdag ook weer rijpaard en pony ren. Bij de pony's liepen ook haffies. En zelfs nog een keer een koudbloed ren gezien...dat was zo imposant. 10 van die kolossen aan zien komen
Koudbloed ren,, dat lijkt me echt heel leuk om te zien,, maar vergis je niet koudbloeden kunnen ook ontzettend snel gaan. (die van mij niet dan maar de "kolos" van mn nichtje zou niet zo heeeel dik verliezen van een renpaard )
ik heb vroeger heel vaak van die dorpsrace's met trekpaarden gezien, echt gaaf! Alleen lijkt het net alsof er een aardbeving aan de gang is, je voelt de grond zo erg trillen!
Ik heb inderdaad wat moeite om dat te geloven. Tegen een koerspaard kan een Fjord echt niet op - dan zouden we wel Fjordendraverijen hebben denk ik . Of bedoel je tijdens een endurancewedstrijd?