Kan mijn paard knielen met mij op zijn rug???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paarden_

Kan mijn paard knielen met mij op zijn rug???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 19:57

Ik heb een vraagje.

Mijn paard kan knielen, stijgeren, spaanse pas en ik ben nu bezig met het compliment.
Hij wilt altijd gewoon knielen als ik er naast sta.. Maar als ik er eenmaal op ga zitten (zonder zadel en hoofdstel) en mijn vader geeft het commando, doet hij het niet! Als ik er dan af ga, en mijn vader geeft weer het commando, doet hij het weer wel!
Hij knielt gewoon absoluut niet als ik erop zit!

Mijn vraag; Kan mijn paard gewoon niet knielen met mij erop?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 23:38

Knielen op 2 knieen bedoel je? Het kan wel, maar het vergt wel veel inspanning en een enorm evenwichts gevoel van je paard. Ik denk dat je hem beter eerst het compliment kan leren en dat onder zadel gaan vragen, dat is voor een paard namelijk makkelijker dan knielen.

kkim_touche

Re: Kan mijn paard knielen met mij op zijn rug???

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:03

leuk dat ej paardjuh dat kan

SandraR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:06

paard dat ik ken kan dat.. met iemand erop. Dat is dan wel knielen met een been naar voor en een naar achter, weet niet op de jouwe anders knield

paarden_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 17:07

Hij knielt met twee knieen op de grond... Dus dat is moeilijker dan met een been naar voren (het compliment). Het compliment ben ik hem nu aan het aanleren... 't gaat steeds beter maar nog niet helemaal goed...
Weet trouwens iemand hoe je hem dit (goed) aanleert?!;)

SandraR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 20:45

Ik wou het eerst ook leren aan mijn paard. Men zij iets lekkers tussen de voorbenen houden zodat ze het daar vandaan moest halen en dan steeds verder. Het ging echt goed.. Alleen toen ik verder kwam en door de knieen moest ging ze half op haar hoofd liggen:S ik ben toen maar gestopt.. Was wel lief als ze zin in iets lekkers kreeg ging ze schooien door half door dr knieen te gaan :p kon het haast niet weerstaan. Succes er mee;)

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 21:03

paarden_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 15:10

thanks.. ik hoop dat het gaat lukken