Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
judithM schreef:Nou ik denk dat je voor een van de Wal wagen een hele beste portemonee mee mag brengen hahaha.
Het 1e topic bij aangespannen rijden is een lijst van leveranciers waar je wat aan kunt hebben.
judithM schreef:Ik had altijd een wagen van Kool uit Elspeet.
Een poolse wagen die stevig en solide is, niet eentje die je ook wel op i-net ziet en die je idd na een dikke kuil wel op kunt knappen.
Ik heb deze met "pijn in mijn hart "verkocht omdat ik wat lichters wilde.
Ik heb nu een 2 wieler van van der Mee.
Een dikke portemonee denk ik aan 4000 euro voor een marathonwagen.
Sjonniej schreef:Wie geen Poolse wagen wil kan beter stoppen met mennen want álles komt uit Polen. Het enige verschil is dat de duurdere wagenbouwers alleen het grove werk laten overkomen en hoe goedkoper de wagen, hoe meer werk er in Polen zelf wordt gedaan. Het is voor de wagenbouwers simpelweg onmogelijk om mee te blijven doen als zij zelf de wagens helemaal bouwen, de concurrentie is moordend in die handel.
Maar over vd Wal heb ik nog nooit slechte verhalen gehoord, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Echwel schreef:
Heb je er echter één uit de oertijd kan het zijn dat hij in Nederland gebouwd is.
Echwel schreef:Gewoon zelf kijken, zoveel mensen zoveel wensen.
Wat een ander wil wil jij niet, dus doe zelf ideeën op en ga idd rondkijken.
Stippel een mooie route uit en in de FAQ hierboven staan alle internetsites, dus bijbehorende adressen.
Wij waren zaterdag naar Kool en hebben heerlijk over de veluwe getourd en onderweg genoeg restaurantjes voor een lekker kopje koffie.
Zo kun je er een mooie dag van maken.
En wie je het ook vraagt iedereen vindt zijn wagen de beste.