[AR] beginnersgedoe bij mennen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keetieee

beginnersgedoe bij mennen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 15:51

Hai hai,
Ik longeer mijn paard nu sinds een halfjaar met de dubbele longe..en ga er dan ook vaak achter lopen..figuurtjes enz
Nou vind ik rijden helemaal niet leuk..en dacht misschien is mennen iets voor mij??
Kan je ergens in de buurt les krijgen? waar kan ik mijn spullen kopen voor een leuke prijs..eerst alleen tuig..kar komt later wel..al zijn adresjes altijd welkom
Heeft iemand tips? wat is het verschil tussen boerenwerktuig, marathon enz..
Liefst wil ik gewoon later een 2 pers kar..dus niet al te groot en uitgebreid..mijn paardje is rond de 1,63.
Bedankt alvast

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 18:55

Hiervoor hebben we een hele mooie faq

Toch wat tips:
- volg zelf de cursus koetsiersbewijs
- laat je paard beleren door iemand die daar ervaren in is
- ik zou gewoon voor een doorsnee tuig gaan als ik jou was, informeer eens naar ideal tuigen. Dat zijn mooie stevige tuigen voor een nette prijs.
- wagens kun je 2e hands vinden op marktplaats. Neem dan wel iemand mee die er kijk op heeft voordat je met een miskoop thuis komt. Ook kun je bij een wagenbouwer informeren. Hierover is ook een stickey.

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 19:38

ik ben dus ook nieuw en wij hebbne het alle maal gekocht maar beleren gaat waarschijnlijk ook wel lukken.

Sizzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 14:19

Kijk eens in de FAQ, hier een slotje.