[AR] Veelzijdig dier

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fjordie56

Veelzijdig dier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 16:11

Hallo bokkers,

Ik wil even laten weten hoe trots ik ben op mijn fjord. Sasja is een merrie en word precies vandaag 9 jaar. Ze is zeer veelzijdig. En sinds een tijdje zijn we ook begonnen met het aangespannen rijden. Wat Sasja naar mijn idee velen malen leuker vind dan onder het zadel. Probeer hier even een foto te plaatsen van mijn trots en voor ons nieuwe aanwinst. Hij moet nog wel een likje verf hebben. Trouwens ik sta achterop. Aan de leidsels is Anne. Zij lest sinds april 1x in de week met Sasja en is al 2e geworden bij een onderlinge wedstrijd bij haar op de rijvereniging.

Groetjes Michelle

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door fjordie56 op 31-05-06 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 16:17

Wat leuk dat je ook zo'n veelzijdig paard hebt!
Afwisseling is ook wel super fijn. Zo blijft alles leuk.
Wij doen dat ook met onze tinkerdame, die sinds vorige zomer voor de kar staat.
Lekker genieten

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:22

Leuk joh dat je nu ook aangespannen rijdt met haar!
Ons ontzettend mooie dorp is weer een menner rijker
Mooi span zo trouwens!

mijntjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 17:46

Hoi Michelle, nu ook nog een keer actie foto's van het westernrijden met jou erop!!!! Ziet er wel leuk uit een fjord voor de kar!!! (en zeker als de fjord Sasja is natuurlijk!!!

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 18:39

laura2span schreef:
Leuk joh dat je nu ook aangespannen rijdt met haar!
Ons ontzettend mooie dorp is weer een menner rijker
Mooi span zo trouwens!

Tja Laura het is zeker een mooi span om te zien. Misschien volgend jaar wel 2 span. We willen Rhana namelijk ook gaan beleren voor de wagen. Moet je alleen teleurstellen dat het mooie dorp Vught niet meer onze thuishaven is. We zijn vorig jaar verhuist naar Veghel.

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 18:42

Als jij de foto's komt maken Mijntje. Als ik rij is het een beetje moeilijk zelf foto's te maken. Je hebt trouwens ook nog een dagje foto's maken tegoed van me. hihihi.

wyko

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:17

Erg leuk als je een veelzijdig paard hebt.
Heb ik zelf namelijk ook!

Ik heb een IJslander die ook aangespannen loopt en dat ook veel leuker vind dan onder het zadel! Dat laat hij ook wel merken.
2 Maand terug mijn 2e IJslander erbij gekocht en nu zijn we bezig met 2-span rijden! Eerst nog oefenen zonder kar en als dat goed gaat, dan een nog veelzijdiger paard!

liberty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 22:35

Liberty is ook zo lekker veelzijdig, alleen kan ik er zelf niet meer zo veel op rijden

Wel handig van die veelzijdige pony's

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 23:01

Zaterdag a.s. 10 uur gaat het gebeuren. Het echte werk. Mijn Sasja gaat voor de huifkar. Zal fototoestel meenemen om jullie mee te laten genieten. Op 20 juni rond 3 uur zijn we dan te bewonderen in Vught op het gemeentehuis. Dan trouwt mijn zusje en gaat ze met paard en wagen naar het gemeentehuis. Heerlijk ouderwets met huifkar.
Groetjes Michelle

Buxy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 12:21

hehe ja veelzijdige paardjes zijn heel handig... mijn paard is ook heeeeel veelzijdig..

ben trouwens benieuwd naar de huiftrouw foto's...

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 13:20

Ook op de trouwerij zelf zorgen we voor foto's. Zal ze zo snel mogelijk plaatsen. Ben gisteren even op stal geweest om te knuffelen. Sasja had me wel gemist. Was al 4 dagen niet geweest i.v.m. een voetblessuren. Maar gaat alweer wat beter. In de hoop dat ik volgende week ook weer kan gaan rijden. Is nu wel ideaal dat ze ook getuigd is en stil blijft staan bij het opstappen van de kar. Kunnen we toch het een en ander doen. Zal jullie de foto's niet weerhouden.

XXX Michelle

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 13:21

fjordie56 schreef:
Zaterdag a.s. 10 uur gaat het gebeuren. Het echte werk. Mijn Sasja gaat voor de huifkar. Zal fototoestel meenemen om jullie mee te laten genieten. Op 20 juni rond 3 uur zijn we dan te bewonderen in Vught op het gemeentehuis. Dan trouwt mijn zusje en gaat ze met paard en wagen naar het gemeentehuis. Heerlijk ouderwets met huifkar.
Groetjes Michelle

Oeps moet 3 juni zijn. 10 juni gaat Rhana naar de hengst voor dekking. Pfff allemaal data's doorelkaar aan het halen.
Sorry.

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 17:15

Onze 1e huifkarrit is geweldig verlopen. Wat heb ik een superknol.

Groetjes Michelle

Afbeelding

fjordie56

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 17:26

simpie

Re: Veelzijdig dier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:36

Hallo allemaal,

ik heb ook zo'n veelzijdige pony. Wij hebben een shetlander van een metertje en mijn dochter rijdt er dressuurproeven mee en ik men.
Helaas kan ik geen wedstrijden rijden, we hebben geen trailer en wij hebben geen club die ment in de buurt, das wel jammer hoor.

Nou groetjes maar van Mariska