Doen er nog mensen van hier mee?
Ik ga zeker kijken (mits het droog blijft
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
De naam daarvan is Reedhill's Dancing Queen.
). Op een stratenconcours is hij altijd stierlijk vervelend in ieder geval, niet te rijden. En hij heeft er de grootste lol in.
Dat wordt een leuke avond dan. Dat zal ik je zeker niet komen lastig vallen
Neonlight schreef:Lastig vallen mag altijd, word je alleen meteen een pony in de hand geduwd waarschijnlijk, zeker nu ik lees dat 0ojannekeo0 niet komt, die was vorig jaar de klos.![]()
![]()
Die vindt momenteel alle paardjes leuk en wil op alles zitten (zowel de pony als de kar). Ze snapt nog niet dat dat niet altijd kan
Zijn nogal eeuhh.......stresskipjes.
Ik heb ze al vaker gezien. Ze moet ook verplicht in haar buggy blijven zitten. 
Wel dat ie die andere behoorlijk beu was, maar dat was niets nieuws.
Uiteindelijk 4de, meevaller. Span werd 2de, viel best tegen want ze gingen heel goed, veel beter als de winnaar. Maar ja, op straat ben je zwaar in het nadeel als je geen 4 witte beentjes hebt en geen blessen. Ons span zie je gewoon niet aankomen.
Wat een rotzakjes, normaal zijn alleen de onze zo, maar nu waren de onze net braaf en stonden de andere op de achterste benen. Vooral in de grote limiet ging het nogal omhoog.
Heb je echt de handen vol aan, was bij dat ik hem voor de jury redelijk had, hoewel de eerste keer dus nog te tam zelfs, maar aankikkeren is geen optie bij hem. Dan weet ik zeker dat ik binnen een seconde aan de andere kant ben.
Neonlight schreef:En viel het op dat Michael druk was?![]()