Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sammykuh schreef:eej mistrylady haha ja ik weet het niet haha er wone nog al wat peerde meskes in men straathaha
Mazzel-meid schreef:Is dit de rit die start bij de Menmoerhoeve?
Want ik las van de week in de bode ook dat je met je paard onder het zadel mee kon doen. De mijne staat helaas (nog) niet voor de kar...
mammaslamma schreef:Lijkt me erg leuk, is er ook een website van, voor info etc?
Waar is het begin en vertrekpunt, wij zouden dan heen en weer rijden naar huis, dus als je er wat meer over weet.................
Misterylady schreef:mammaslamma schreef:Lijkt me erg leuk, is er ook een website van, voor info etc?
Waar is het begin en vertrekpunt, wij zouden dan heen en weer rijden naar huis, dus als je er wat meer over weet.................
Nee er is helaas geen website of zo. Begin en vertrekpunt is elke dag in Etten-Leur. Voor meer info kun je mij een pbtje sturen, dan geef ik je alle informatie, ook voor eventuele overnachting voor mens en dier.
EP4D schreef:Hee, leuk... een vierdaagse die ik niet ken.
Ik ken wel Markelo, Holten, Winterswijk, Dwingelo, Zorgvlied, en natuurlijk Epe![]()
Maar Etten-Leur, nooit geweten. Voor de hoeveelste keer wordt er dit jaar gereden? Ik zou wel graag wat info willen.
Misschien kun je een tekstje schrijven als nieuwsbericht op de website van de Eper Paardenvierdaagse?? Als je die mailt naar info@paardenvierdaagse.nl dan voeg ik het graag toe.
Groeten,
Jos
Misterylady schreef:He wat leuk, weer een deelnemer! Hoeveel dagen rijden jullie mee in Etten-Leur?