Sorry voor het misschien onduidelijke verhaal, wist niet zo goed hoe ik het uit moest leggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Albertine_N schreef:Qua aanleuning lijkt mij weer wel dat je last kunt hebben van een hangend rooster als het bit in het gehemelte zou prikken. Maar met een goed passend bit (qua hoogte) zou er geen probleem hoeven zijn.

die van mij lopen idd op een rechte stang of een dubbelgebroken trens, en dat gaat goed.
Heb het er net nog een keer wat serieuzer met hem over gehad en hij weet opzich ook wel dat hij ze te lang houd maar ik snap best dat als je met zoveel tegelijk bezig bent in een hindernis je niet aan alles kan denken natuurlijk. Paard en menner moeten gewoon nog wat meer ervaring opdoen want af en toe is daar nog wat gebrek aan. Indoormarathons doen ze leuk mee maar de echte wedstrijden zijn natuurlijk allemaal wat moeilijker.
Ik denk dat dat laatste het geval is bij mn vader. manie schreef:Ik betwijfel of paarden vitamine C als supplement nodig hebben. Paarden maken zelf voldoende vitamine C aan namelijk....
Daarnaast is 100 mg voor een paard héél erg weinig. Een redelijk hoge humane dosering is 1000 mg = 1 gram!
Onze oude Sammie heeft vroeger wel eens een hangend rooster gehad, maar volgens de DA zit het tekort dan vrijwel altijd in de spoorelementen en mineralen en niet zo zeer in de vitamines.