Ik woon bij nijmegen en weet dat met dubbele lijnen longeren beter is, maar ik heb dat nog nooit gedaan en zou dat graag eens willen zien hoe dan moet. Ik wil dan wel bij jou komen kijken als het op fietsfastand ligt, of als je zin en tijd hebt kom dan bij mij langs.
Ik ben benieuwd wie er de tijd en zin heeft om mij dat eens te leren.
Kan het je echt aanraden, je hebt er werkelijk wat aan om op deze manier te trainen. Op 6 juni: werken met dubbele longerlijnen bij Monty Roberts Nederland. www.montyroberts.nl
Ik vind het ook fijn om mijn fries met dubbele lijn te longeren je kan ze dan ook gelijk het sturen leren. En je leert ze sneller van draf naar stap of van galop naar draf. Op een gegeven moment reageren ze goed op je stem en heb je de lijnen haast niet meer nodig.
Ik wil het je ook wel leren, ligt een beetje aan, waar omgeving nijmegen, mijn ouders wonen namelijk in Nederasselt, en ik geef les in Balgoy. Ik woon zelf in America maar ben vaak in de buurt van Nederasselt te vinden.
Ik ga voor dichterbij.... nederasselt. Kan je mij ook vertellen wanneer je het dichst bij nijmegen komt??? Ik ben nl afhankelijk van ... jawel... de fiets. Ik kom graag eens kijken en als het mooi weer is wil ik daar best wat km voor fietsen ( = gezond)
Mocht er iemand toevallig in de omgeving Antwerpen komen en mij eens willen helpen dan heel graag. Ik zou het graag GOED leren doen, ken wel mensen die het doen maar dat zijn niet de mensen waarvan ik het wil leren, zeg maar
Chatelaine
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!
Ik ben vaak in die buurt en wil best eens een keer langs komen hoor
hee das fijn zeg. Ik hou me graag aanbevolen. Laat maar weten wanneer je in de buurt bent en wat ik nodig heb. Ik heb alleen 1 longeer lijn(kan aan een 2e komen) een zweep en de allersimpelste singel van pagony