Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Idooltje schreef:Ik vind niet dat je moet kijken of het mooi is of niet. Het gaat om de veiligheid van jou, je paard en de mensen die je eventueel mee neemt op je kar.
Gewoon erop zetten dus!
Marieke_456 schreef:Bij bijna elke ruitersportzaak is ie te koop.
eriky schreef:bij onze vorige kar zat hij er ook op.
maar bij onze nieuwe kar niet meer.
wij zijn nog nooit aangehouden omdat wij er geen driehoek erop hebben zitten.
wij komen nooit politie tegen
1horsmen1 schreef:ja of je wel of geen plats heb en je veel of heel wijnig op de weg rij je moet hem er wel op hebben of kunnen monteeren het is wettelijkverplicht alleen snap ik niet waarom die 45 km wagentjes er niet een moeten hebben dat is ook langzaam verkeer die hooren ze ook er op te hebben is mijn mening
Sjonniej schreef:Ik heb hem ook niet, het is gewoonweg niet praktisch, ik zou niet eens weten waar ik hem kwijt kan?? Zelfs voor mijn rijtuignummers moeten we nog wat goeds bedenken, want die borden passen ook niet op de nieuwe wagen.
Het goedkoopste zijn ze bij de Welkoop of autobedrijf, dat soort zaken. In een ruitersportzaak zijn ze altijd duurder, omdat het in een ruitersportzaak ligt. Dit heb je met zóveel dingen.
Sjonniej schreef:Zelfs voor mijn rijtuignummers moeten we nog wat goeds bedenken, want die borden passen ook niet op de nieuwe wagen.
Disciplinereglement mennen schreef:Dit nummer (zwarte cijfers op een witte ondergrond met een minimale cijferhoogte van 16 cm) moet...