pessoa, hoe stelling vragen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

pessoa, hoe stelling vragen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 14:11

hoihoi!

ik gebruik sinds kort mijn pessoatuig en het bevalt me heel goed. mijn pony loopt lekker lang en laag over de rug! maar ik heb 1 probleem...

ze heeft altijd de neiging om naar buiten te kijken.. maar met de pessoa vind ik dat ze op beide kanten te weinig naar binnen kijkt. hoe kan ik dit oplossen? ik heb de longeer lijn al door het bit en dan weer aan de singel vast zitten maar dit werkt niet echt.. of moet ik de binnenkant van de pessoa korter zetten? of heeft dit geen nut? ik hoop dat iemand reageert voor de namiddag dan gebruik ik m namelijk weer

groetjes!

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 20:06

niemand?

hafgirl15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 20:09

Ik zit ook met dit probleem, mijn pony hangt ook nog wel eens teveel naar buiten. Ik ehb de longeerlijn nu door het bit naar de longeersingel vastgemaakt zodat je daar stelling mee kan vragen.
Ik blijf dit topic volgen, misschien weet iemand een betere oplossing.

Bonny4life

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-06 10:51

ja zo doe ik het ook maar merk toch dat ze nog teveel naar buiten neigt.. heel vervelend! ik hoop ook op tips!

Marretjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 21:10

Je kan het beste je longeerlijn eerst door de binnenbitring lussen en dan aan de buitenbitring vastklikken, zo kunnen de ringen niet naar elkaar toe worden getrokken etc maar kan je wel een beetje stelling vragen door druk op de longeerlijn te zetten (Niet te veel natuurlijk) Verder kan je gewoon de binnenkant van de pessoa wat korter maken, geen enkel probleem. Succes!