Ik ben dus ok van plan om met een bitloos hoofdstel te gaan rijden, maar ik ben nog erg beniuwd hoe mijn verzordpaard daarop reageert. Dus daarom vroeg ik me af of iemand een bitloos hoofdstel heeft (ik was van plan zelf het "Biothane hoofdstel `Marylot Crosslink`" van goedhard te kopen, want ik heb via via gehoord dat dit een goed hoofdstel is) die hij/zij niet zo vaak gebruikt en een keer naar mij op zou willen sturen, ik kan het ook ophalen als het niet al te ver is, zodat ik het hoofdstel kan uit proberen. het hoeft niet het hoofdstel van goedhard te zijn. Ik zou er dan graag 1 of 2 keer mee willen rijden en dan stuur ik het terug of breng ik het terug. Het is misschien een beetj een rare vraag maar ik zou het zonde vindne van mijn geld om een hoofdstel te kopen, als dat dan niet goed werkt bij mijn verzorgpaard.
maat full.
Ik hoop dat jullie wat hebben, of anders een idee hebben hoe ik een bitloos hoofdstel kan uit proberen...
groetjes!
(owjah, je kunt reacties ook pb-en, ik weet nog niet echt hoe dat werkt, maar dat vind ik wel uit denk ik