Wat moet een groom wel kunnen/doen, en wat juist niet?
Zou je bijvoorbeeld zijn brood smeren als je haast hebt?
groom's mogen ook antwoord geven hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
en geniet net zo van het mennen als ik. 
Sjonniej schreef:Eigenlijk snap ik niet helemaal waar je met dit topic heen wil?

En als ik dan bv een paashaas erbij heb gekregen krijgt ze die. En ze mag soms mn pony verzorgen dus ook er op rijden en dan rkijgt ze les van mij
Best veel dus eigenlijk.

). Of ik goed voor hem zorg? Ik ruim de rotzooi achter z'n kont op en dat zal straks als we samen wonen nog wel erger worden
. napie schreef:Ik heb veel over voor mijn groom
Ik kook zijn eten, doe zijn was, ruim zijn vuile onderbroeken op en deel het bed met hem![]()
Mijn man groomt namelijk....
). 's Morgens voor het vertrekken doe ik ze oppoetsen en transportklaar maken, Jan doet de vlechtjes opknotten en de wol erin.
). Stalling en wei voor mijn 2 appaloosa's, die ook volledig verzorgd worden (alleen uitmesten moet ik doen). 

als we weg zijn dan stoppen we altijd (bij een manege) en krijg ik glas kola ofzo, hij heeft ook altijd een zakje snoep bij.. 
en krijg ook vaak €5,- als ik een bruiloft heb gedaan..
en ook heel belangrijk; ik moet niks, ik mág alles..
Tess schreef:Mijn dochter is mijn groom en ik heb haar er het liefste bij als we gaan inspannen, we rijden weliswaar voorlopig alleen nog recreatief maar zij weet vaak al wat ik denk voor ik het gezegd heb.
Ze blijft altijd kalm![]()
en geniet net zo van het mennen als ik.
. En ze zorgt voor eten en drinken. Zo zijn we elkaars groom eigenlijk.