Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Saar4 schreef:Mijn indruk is dat hij echt vreselijk onzeker is. Hoe pak je zoiets nou aan? Is er van zo'n paard überhaupt nog een betrouwbaar buitenrij-paard te maken?
Saar4 schreef:<knip>
Mijn indruk is dat hij echt vreselijk onzeker is. Hoe pak je zoiets nou aan? Is er van zo'n paard überhaupt nog een betrouwbaar buitenrij-paard te maken?
Citaat:Een bach bloesen zou heel goed kunnen helpen!
Saar4 schreef:
annebe schreef:Citaat:Een bach bloesen zou heel goed kunnen helpen!
Wat voor soort?
Jovarna schreef:<knip>
Om echt een goede samenstelling te maken, zou ik meer van het paard moeten weten.
ikke schreef:Waarschuw je er dan ook even bij dat Bach ook de negatieve aspekten naar boven kan halen, waardoor het effect totaal averechts kan zijn.
Wil je serieus iets proberen met Bach, haal er dan iemand bij die er een opleiding voor heeft, maar ga NOOIT zelf expirimenteren als je niet weet hoe het paard zal reageren.
Besef daarbij ook dat Bach geen oplossingen bied, maar slechts ondersteuning. Het is echt niet zo dat je er een bloesempje tegenaagooit en weg zijn alle problemen!
Jovarna schreef:ikke schreef:Waarschuw je er dan ook even bij dat Bach ook de negatieve aspekten naar boven kan halen, waardoor het effect totaal averechts kan zijn.
Wil je serieus iets proberen met Bach, haal er dan iemand bij die er een opleiding voor heeft, maar ga NOOIT zelf expirimenteren als je niet weet hoe het paard zal reageren.
Besef daarbij ook dat Bach geen oplossingen bied, maar slechts ondersteuning. Het is echt niet zo dat je er een bloesempje tegenaagooit en weg zijn alle problemen!
Zie onder; onze berichten hebben elkaar gekruisd.
Bach is geen geneesmiddel en zoals ik al aangaf: om echt een goede samenstelling te maken, zou ik meer van het paard moeten weten.