Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb haar gewoon in de piste gezet. Ben dan zelf op een stoel gaan zitten en heb haar haar gang laten gaan. Het was wel grappig! Ze liep eerst 5 minuten aan een stuk rond me omdat ze niet wist wat haar overkwam. Daarna kwam ze naar me toe en me uigebreid besnuffelen. Ze vond vooral m'n pet interessant en de veters van m'n schoenen. Die twee dingen nam ze constant tussen haar tanden en met m'n pet begon ze dan te spelen hahaha 
Vind het super hoe ze alles oppikt! Het is net of ze de boekjes ook leest en de bedoeling snapt!!! haha
. In L2 is het zelfs een zgn Savvy Arrow, "spend undemanding time with your horse". Doe ik heel vaak (en al lang voordat ik met Parelli begon), ik zit vaak bij mijn paarden in box, paddock of wei. Zo ben ik in hun ogen niet de "figuur die altijd wat van ze wil"

Maar wacht maar tot 'k wat verder ben
dan kan 'k hun eens een demonstratie geven hihihi
dat vindt ik geweldig!
? Gewoon er zijn en er hoeft niks, ik denk dat de paarden dat ook wel kunnen waarderen. Mooi om te zien hoe er contact met je gezocht wordt!
Heb het dan nog een tweede keer gedaan toen 'k de CS introduceerde
Ze was echt nieuwsgierig en was niet meer bij me weg te slaan 

) zoals jij het beschrijft lijkt het als gewone nieuwsgierigheid. Maar als jij het niet wilt hebben dan kun je voor afstand zorgen.