[AR] Men-verenigingen omgeving Markelo/Rijssen (ov)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Divine

Men-verenigingen omgeving Markelo/Rijssen (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 11:09

Hoi!

Sinds een half jaar is onze B-pony beleerd, en het gaat echt goed voor een wagentje. Nu zit ik er over te denken om bij een men-vereniging te gaan, puur voor de les. (vrees dat een enkele B-pony namelijk niet echt door een marathon komt ).

Nu ben ik wezen kijken bij verenigingen bij ons in de buurt (Die van Rijssen en Markelo), en ik wil nog gaan kijken in Nijverdal-Hellendoorn. Wie van jullie ment ook bij een van deze verenigingen en kan me zijn/haar positieve/negatieve ervaringen met de vereniging vertellen? Bijvoorbeeld: hoe is de manier van les geven (streng, opbouwend, etc etc), wordt er veel gedaan in een les, zijn er naast de les nog "uitstapjes" etc etc.

Andere tips over andere verenigingen zijn welkom!!!!!

Westernfreak

Re: Men-verenigingen omgeving Markelo/Rijssen (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:10

Divine schreef:
Hoi!

Sinds een half jaar is onze B-pony beleerd, en het gaat echt goed voor een wagentje. Nu zit ik er over te denken om bij een men-vereniging te gaan, puur voor de les. (vrees dat een enkele B-pony namelijk niet echt door een marathon komt ).

Geen ervaring met de menvereniging in Markelo of Rijssen (misschien moet je lageveld even een PB sturen...), maar deze opmerking slaat natuurlijk nergens op

Het hangt wel een beetje van de pony af, is hij werklustig of liever lui dan moe, maar er zijn best kleine pony's die in hun eentje de marathon prima uitlopen !